Kontakt

50.3749319N, 16.1691822E

příjezd od:

Nového Města nad Metují:

Na kruhovém objezdu v Novém Městě n.Met. pojedete směrem na Přibyslav.Na další křižovatce(kde je značka STOP)  odbočíte do leva.Pokračujete stále po hlavní až do obce Přibyslav.V obci na první křižovatce najdete na ukazateli směrovku Apartmán Výhled,která Vás navede až do cíle.

Náchoda:

Z Náchoda pojedete směrem na Nové Město n.Met.Cca po 3km odbočíte do leva směrem Přibyslav.V obci Vás opět navede směrovka Apartmán Výhled.Tato cesta je velmi příjemná,ale v zimních měsících se neupravuje.Při sněhové nadílce je nutné jet přes Nové Město n.Met.

Hradce Králové.

V Hradci Králové pojedete směrem na Nové Město n.Met.přes Bohuslavice.V Novém Městě n.Met. přijedete na kruhový objezd a dále viz:od Nového Města n.Met.

Deštné v Orlických horách.

V Deštném pojedete směr Nové Město n.Met.V Novém Městě n.Met.projedete náměstím.Pod náměstím se dáte vpravo a na první křižovatce odbočíte vpravo podél Hotelu Rambousek a Metuje do kopce.Na další křižovatce pojedete rovně ,kde se dostanete na hlavní silnici,která vede do Přibyslavi.V obci na první křižovatce najdete na ukazateli směrovku Apartmán Výhled.

Rychnova nad Kněžnou.

V Rychnově pojedete směrem na Dobrušku a dále směrem Nové Město n.Met.V Novém Městě přijedete na kruhový objezd a dále viz:z Nového Města n.Met.

Apartmán Výhled

Přibyslav 74

Nové město nad Metují 54901

+420 732 666 392

rydlova@apartman-vyhled.cz

Online rezervace

Zarezervujte si místo včas. Rezervaci vám potvrdíme e-mailem.

Obsazenost apartmánů

Vytvořte si webové stránky zdarma!